.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجمع پر توان نیاز مردم مازندران
علیرضا قلی زاده

مجلس نهم چند ماهی از عمر چهارساله خود را سپری کرده است.اگر چه نمی توان در مورد عملکرد نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در زمان حال به طور کامل اظهار نظر نمود اما به نظر می رسد در این مدت کوتاه عیار بعضی از نمایندگان در نزد مردم حوزه های انتخابیه شان مشخص شده است.

 نمایندگان که در این مدت کوتاه نشان داده اند علاقمند به انجام خدمت به موکلین خود می باشند به لحاظ داشتن اختیارات قانونی مکفی می توانستند فعالیت های بیشتری را در جهت حصول مطالبات به حق مردم و حل و رفع مشکلات موجود در استان از خود نشان دهند.هر چند در این راه شاهد انجام فعالیت های خوبی نیز بوده ایم اما نگرانی از آنجاست که شنیدن تک مضراب هایی از سوی بعضی از این نمایندگان که سابقه قبلی رفتارشان در اذهان مردم باقیست نه برای انجام خدمت به مردم بلکه برای ادای دین به برخی از اعضای دفتر و دوستان نزدیک دیده می شود.

این نمایندگان که گاها" حضور پررنگی از آنها در انتصابات شهری و استانی دیده می شود! فراموش کرده اند که نماینده تمامی مردم حوزه انتخابیه خود بوده و موکلینشان چشم انتظار تلاش های گسترده آنها برای عملی ساختن وعده های انتخاباتی داده شده می باشند.

در نگاهی واقع بینانه باید اقرار نماییم امروز محرومیت و وجود نگرانی در بسیاری از مناطق استان دیده می شود و خیلی ساده انگاری و دور از باور است که بخواهیم بگوییم مشکلی وجود ندارد.هر چند نمی توان منکر خدمات فراوان انجام شده بود اما به یقین تا رسیدن به نقطه مطلوب و دلخواه فاصله فراوان وجود دارد.

نمایندگان عزیز باید بدانند مشکل امروز مردم استان مازندران برکناری یا گماردن فلان مدیر نیست بلکه مشکل امروز مازندران عدم اشتغال جوانان تحصیل کرده،سرو سامان نداشتن بخش تولید،مشکلات کارخانجات،گرانی و...بوده که خود این آقایان بهتر از دیگران واقف بر لیست سیاهه مشکلات استان می باشند.

اگر چه نمی توان و نباید هم انتظار معجزه از یک نماینده شهرستان داشت اما می توان با الگو قرار دادن استان هایی که نماینده گانشان با انجام کار گروهی و داشتن مجمع نمایندگان منسجم و قوی روز به روز در حال گرفتن امتیاز برای خود می باشند و در رقابت با استان هایی نظیر مازندران پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ایی داشته اند مجمع نمایندگان ما نیز از خود تلاش نشان دهد.

مجمع نمایندگانی که می تواند با اتحاد و همدلی کارهای بزرگی را انجام دهد اما متاسفانه خبرهای شنیده شده حکایت از ناساز بودن همیشگی برخی از نمایندگان با تصمیمات دیگر اعضا دارد.

امروز مردم استان نمی دانند که مجمع نمایندگانشان تا چه اندازه در طول این چند ماه عملکرد جمعی داشته و چند جلسه  و در حول چه محورهایی و با چه مسئولین عالی رتبه کشوری در خصوص حل مشکلات بر شمرده شده که منجر به نتیجه مثبت شده باشد،برگزار نموده اند؟که علت اصلی این بی خبری را می توان عدم اطلاع رسانی مناسب از جلسات و محورهای تصمیم گیری برشمرد.

به هر ترتیب  از مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود با داشتن مکان دبیر خانه دائمی و اولویت بندی مسائل کلان استانی  جلسات منظمی  با مشورت کارشناسان امر در رسیدگی به موضوعات مطروحه با حضور مدیران ادارات و مسئولین ارشد استانی و کشوری داشته تا ضمن حل شدن دغدغه های مرتبط به استان شاهد عملکردی به مراتب منسجم تر از گذشته در میان موکلین مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی باشیم.

علیرضا قلی زاده(وبلاگ بنچاق)


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.